1

Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε πάντα την ημερομηνία παράδοσης, αλλά θα προσπαθήσουμε να παραδώσουμε την επιθυμητή ημερομηνία. Όλα τα λουλούδια αποστέλλονται χρησιμοποιώντας μια υπηρεσία courier και 24 ώρες πριν από την ημερομηνία, που ζητήσατε εκτός ορισμένων περιοχών. Σε περίπτωση, που η παράδοση δεν γίνεται στην συγκεκριμένη ημερομηνία δεν μπορούμε να προσφέρουμε επιστροφή εάν καταβλήθηκε επιπλέον για την παράδοση την επιλεγμένη ημέρα και ώρα, ωστόσο θα κάνουμε ότι είναι δυνατό για να σας ικανοποιήσουμε πάντα σε συνεννόηση με εσάς. Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα έως Σάββατο, εκτός από αργίες. Τυχόν παραγγελίες για παράδοση σε αργία μπορεί να παραδοθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά.

2

Με το να κάνετε μια αγορά από τα επιπλέων δώρα μας, σε μέρες αιχμής, διατηρούμε το δικαίωμα να παρατείνουμε το χρόνο παράδοσης. Κατά τη διάρκεια περιόδων αιχμής, αν χάσουμε την καθορισμένη ημερομηνία παράδοσης, δεν θα δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Οποιαδήποτε λύση θα είναι στην διακριτική μας ευχέρεια.

3

Εμείς πάντα θα προσπαθούμε να παραδώσουμε την παραγγελία σας στη διεύθυνση που αναγράφεται στην παραγγελία σας. Μια πλήρης διεύθυνση για ξενοδοχείο ή νοσοκομείο – κλινικήή εταιρία φέρει τα επιπλέον στοιχεία: όνομα, κρατήσεις δωματίου για ξενοδοχείο – πόστο εργασίας για χώρο εργασίας –κατάστημα – εταιρία και αριθμός δωματίου νοσοκομείου ή κλινικής. Γι’ αυτά τα σημεία παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών και να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες αν δεν τις έχετε γράψει στην παραγγελία σας. Δεν μπορούμε να στείλουμε σε ταχυδρομικές θυρίδες, τερματικούς σταθμούς των αεροδρομίων.

4

Οι παραδόσεις είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή και Σάββατο. Οι παραγγελίες αν παρέλθει αυτό το χρονικό διάστημα θα σταλούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

5

Αφού έχετε τοποθετήσει την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email που θα επιβεβαιώνει όλες τις λεπτομέρειες. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι αυτές οι πληροφορίες είναι σωστές, οι δε αλλαγές σας δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές μετά από το χρονικό διάστημα, που αναφέρουμε στην αρχή. Σας συμβουλεύουμε να ελέγχετε και το κουτί με τα ανεπιθύμητα e-mail σας αν δεν έχετε λάβει ένα email. Εάν δεν λάβετε e-mail επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών.

6

Δεν είμαστε υπεύθυνοι για την αποτυχία παράδοσης όπου ελλιπή ή ανακριβή στοιχεία παραλήπτη έχουν δοθεί σε εμάς, αυτό περιλαμβάνει και λάθος ταχυδρομικούς κώδικες. Η ευθύνη βαρύνει τον πελάτη για το εάν πληροφορίες είναι σωστές.

7 Νοσοκομείο και Κηδεία – Παραδόσεις

Όταν μια παραγγελία έχει παραλήπτη έναν ασθενή ή μέλος του προσωπικού ενός νοσοκομείου, είναι σημαντικό να ελέγξετε πριν από την αγορά ότι το νοσοκομείο θα δεχτεί μια παράδοση από ανθοπωλείο. Είναι σημαντικό να μας δώσετε το σωστό αριθμό δωματίου και την πτέρυγα που βρίσκεται ο ασθενής, ίσως κάποιες πτέρυγες δεν δέχονται λουλούδια και δεν είμαστε υπεύθυνοι για τις περιπτώσεις αυτές. Θα επικοινωνήσουμε με τον παραλήπτη για τις λεπτομέρειες της αποστολής την επόμενη ημέρα της παράδοσης σε τρίτο πρόσωπο από το κοντινότερο κατάστημα. Κάθε αναζήτηση θα είναι διακριτική. Για κηδεία πρέπει να λάβουμε την παραγγελία τουλάχιστον 24 ώρες πριν και παραδίδουμε μόνο σε μια έγκυρη διεύθυνση οικίας – εργασίας και όχι σε ναούς και κοιμητήρια.

8 Επιβεβαίωση της παράδοσης

Θα λάβετε ένα email ότι η παραγγελία παραδόθηκε με επιτυχία στον παραλήπτη σας.

9

Εάν ο παραλήπτης δεν είναι εκεί την στιγμή της παράδοσης, θα προσπαθήσουμε να εκτελέσουμε πάλι την επόμενη ημέρα επικοινωνώντας ταυτόχρονα μαζί του, εκτός εάν υπάρχουν διαφορετικές οδηγίες να μην το πράξουμε. Είναι στη διακριτική ευχέρεια των οδηγών, με τι σειρά θα γίνει η διανομή και οι παραδόσεις εκτός αν έχει οριστεί διαφορετικά. Για καθυστερημένες παραδόσεις ή όπου υπήρξαν δύο ανεπιτυχείς προσπάθειες παράδοσης δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για την τύχη της παραγγελία σας. Από αυτό το σημείο και μετά κάθε επανάληψη αποστολής ή επιστροφής ή οποιαδήποτε άλλη κίνηση θα είναι στην κρίση μας.